MD Boilies&More

Engedjék meg, hogy bemutassuk Önöknek az MD Boilies&More termékcsaládot. Számtalan örömteli, boldog pillanatot okoztak már nekünk ezek a csalik, ezért csapatunk úgy döntött, piacra lépünk velük. Számunkra már bizonyítottak, tegye próbára Ön is!

Termékeink kivétel nélkül prémium alapanyagokból készülnek. Minőségben nem kötünk kompromisszumot. Folyamatosan tesztelünk, és bővítjük az MD Boilies&More termékcsaládot. Cégünk manufaktúraként működik. Ennek hatalmas előnye, hogy gyártókapacitásunkat rugalmasan tudjuk kezelni. Nem készítünk nagy mennyiségeket raktárkészletre, ezért minden vásárlónk biztos lehet abban, hogy friss bojlit kap kézhez, ha tőlünk rendel.

Termékeink 100 % – ban természetes alapanyagokból készülnek, semmilyen mesterséges tartósítószert nem használunk. A kész bojlikat szárítást követően sóban tartósítjuk és így kerülnek forgalomba. Bojlik többféle méretben rendelhetők.

info@mdboilie.hu

3 790 Ft

Fűszeres, csípős bojli, közepes halliszt tartalommal, sok eredeti Haith’s Robin Reddel. Igazi allrounder csali. Használjuk kora tavasztól, késő őszig, és nagyon jól működik. Ezt a golyót sosem hagyjuk otthon, ha horgászni indulunk. Rendkívül kiegyensúlyozott, nem érzékeny időjárásra, frontra. Rövid idő alatt bont, átjárja a víz. Gyorsaságban már-már az oldódó bojlikkal vetekszik. Ez szándékos, szerettünk volna a repertoárba egy kimondottan rapid golyót. Ennek ellenére 24 órát gond nélkül kibír a vízben. A bojlit szárítás után sózzuk, így kerül a csomagolásba.

Ízig-vérig rákos bojli, extrém magas krill liszt tartalommal. Emiatt könnyű is a golyó, de nem lebeg. Teljesen natúr, semmilyen ízesítő sem került bele. Egész évben működik, főleg olyan vizeken, ahol a pontyok fő táplálékforrása kisméretű rákokból, kagylókból és egyéb puhatestűekből áll. A Balatonra például sosem megyünk nélküle. A bojlit szárítás után sózzuk, így kerül a csomagolásba.

3 990 Ft

A kedvencünk! Mindig is hittünk a májas bojlikban, így hát nem volt más hátra, megcsináltuk a sajátunkat, a legjobb tudásunk szerint. Fehérjedús bojli, magas prémium marha májliszt tartalommal, amit egy csipetnyi bors tesz kiegyensúlyozottá, így az extra magas májliszt tartalom ellenére sem frontérzékeny. Az őszi Balatonon, 15 Celsius fok alatti, hűlő vízben kiemelkedő fogásokat köszönhettünk neki. A bojlit szárítás után sózzuk, így kerül a csomagolásba.

Létezik egy közismert alapanyag a pontyhorgászatban, amely megkérdőjelezhetetlen. Ez nem más, mint a GLM kivonat. Mikor bojlikészítésbe fogtunk, azt már a legelején tudtuk, hogy kell nekünk egy kagylós golyó. Az viszont távol áll tőlünk, hogy „tucat” bojlit gyártsunk, ezért hosszú időn át kísérleteztünk vele, hogy az arányokat tökéletesre csiszoljuk. Nagyon sokat teszteltük, mire megtaláltuk végleges formáját. A GLM kivonatot egy másik, rendkívül értékes anyaggal, spirulinával kombináltuk. A koronát pedig a fokhagyma teszi fel rá, ezzel a kombinációval értük el a tesztidőszak során messze a legjobb eredményeket. Meleg, 20 Celsius fok feletti vízhőmérsékletnél teljesített a legjobban. A bojlit szárítás után sózzuk, így kerül a csomagolásba.